close

Blue sky

White cloud

Blue sky white clouds good times

Me? ? ?

The

ME lazy

I FAT

I was a lazy fat pig

哈哈哈哈哈哈

Just the cold of my  own creation, I joke dialogue

I love the blue

I think the blue could bring a very comfortable feeling

One's own image

Feel that the background of this tribe

I love it so much

People look very comfortable

I see this picture '

Let me depressed mood happy together

I hope that next year there will be a different Christmas

Ha ha ha Ha Ha Ha Ha

like a barbecue with friends, drink together

With the exchange of gifts

Play together

I hope next year in my new home can engage in a party

I hope I can be the successful completion of that goal in my mind

蓝蓝的天

白白的云

蓝天白云好时光

我呢???

懒懒的我

胖胖的我

懒胖的我是一只猪

哈哈哈哈哈哈

只是纯属我的自创冷笑话对白

我超爱蓝色的

觉得蓝色可以为我带来一个很舒服的感觉

一个自己的画面

觉得这个部落的背景

我超爱的

让人看的很舒服

我看到这个画面‘

让我郁闷的心情也快乐起来

我希望明年会有一个不同的圣诞节

哈哈哈哈哈哈哈

好像一大班朋友一起烧烤,一起畅饮

一起交换礼物

一起玩乐

希望明年可以在我的新家搞一个派对

希望我可以顺利完成我心中的那个目标

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    paulinetan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()